Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 31., vasárnap

szombat esti garázshepaj

Kedves Földieim...
Mint már régebbi bejegyzésekben bőven kifejtettem,régóta nagyon Betti-buli hiányom volt.
Tegnap este töredelmesen pótoltam mindkettőt.Előtte délelőtt elmentünk úszni,szaunázni,masszázsra,(vigyázat,gatya a hátam).Naagyon jól esett,kellett már az ilyesfajta mozgás is.
Hatra mentem Bettiékhez,már sorakoztak a piára-kajára vágyó vendégek is,szép számmal.Egy-két(három) "kerítésszaggató" házizpálinka után leültünk vacsizni,rájöttem,hogy szeretem az őz pörköltet.Igyekeztem közben nem Bambira gondolni...
Vacsora után előjött a többi etil illetve a MulatósDiszkósCsípőrázós mjuzik is,hajnali egyig. Készültek "iwiwgyanús" képek,no comment pikcsörök is. Mindenki röhögött,poénon és nem poénon egyaránt. A fiúk annak rendje és módja szerint megforgatták a lányokat,nem győztünk csodálkozni rajta,hogy "Jé!XY naagyon jól tud táncolni!"A hó szakad, de jól esett lehűteni magunkat egy izzasztó "dansz" után. Gondolva a holnapra elköszöntem mindenkitől,és szépen hazasétáltam.Kellet már ez nagyon.
Reggel 8-ra mentem volna táncolni.Igen,csak volna.Laci, a tanárunk nem sasi,illetve nem is környékbeli igazán. Mivel az éjszaka hatalmas hó esett,nem mert elindulni a kocsival.Majd jövő héten duplán órázunk..Hát csodás,úgy üvöltöttem magamban,hogy csakna. Minek esik?!?!
Egész héten ezért vertem a nyálamat. No.Mindegy.
Nem megyek ma vissza,egész héten itthon maradok,két hét múlva vizsga...Nem hinném,hogy elmegyek...:)
El is hintek egy apró csókot,megyek tanulni...
apró csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése