Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 29., péntek

péntek.óóóhdecsudás!

Végre itthon.
Piszkosul fáradt vagyok,eszméletlen volt ez a hét...Inkább időben,mint nehézségben.
A hétvégén überszuper leszek,holnap délelőtt elmegyek úszni,este Bettivel bulizunk egy hatalmasat,vasárnap(mocsok fáradtan,de jóvanaz)megyek táncolni.(vissza újra a "régi-jóba") Kezdem teljesen megtalálni a régi magamat. A "csatt"előttit.
Eszter tegnap este leordítva a fejemet,("Vágner nem lehetsz hülye,nem kesereghetsz,te Vágner vagy!") lelket öntött belém, mert a hét vége felé már nagyon gatya voltam. Fáradtam is,aludni nem tudtam normálisan,ha igen,akkor egerekkel álmodtam.Eszembe jutott néhány dolog,de most megint jó./jobb.
Nem csak ez az egy lehetőségem volt ebben a gyönyörű kis életben.:)ugye!?
Megyek,kockulok.:)
csókolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése