Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 15., péntek

Mese mese mátka...


Pillangós határba..

Éppen Didergőt tanulok,jövő szombaton Szegeden verseny.:)Várom.

Hazaértem,vonaton összejött a banda,iszonyatosan jót pörögtünk: Dóri,Niki,Niki,Niki(komoly)Andi,Jani,Feci és én...Régen volt már ennyire jó utam. :) És meg is sértődtem, mert Jani,a hosszú hajú r.banc(:D) nem volt hajlandó megmutatni az egyik rajzát...Vasárnap nem menekülsz!

Vártam,hogy hazaérjek,kicsit fáztam is. Hideg volt nagyon...Egy órája értek haza Anyáék,hiányoztak már.Beszélgettünk. Holnap megyek fodrászhoz,végre vágatok a loboncból.

Angolozok,szombat este remélem megyünk Bettivel valahová...(Álmaim kéklő egén, gyümölcsfáim tetején...)

Hosszú volt ez a hét...Nagyon is.

Bubóval elmentünk fotózni,csinált képeket. Például ezt is.

A mai napom vicces volt,nulladik matek, lyukas, töri,fizika,ének,nyelvtan.Éneken kicsit bénáztunk,fél órába került,míg fel tudtuk venni a dalt szerdára.A nyelvtan viszont kellemes élmény volt.Fizikán a lézerekről volt vetítés,tetszett az is.HA(hangsúlyozom,ha) lenne hozzá elég eszem,akkor szívesen tanulnék fizikát.

Majd jelentkezem még...

csókolom kicsi kezeiteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése