Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 16., szombat

simple day...nothing important

Reggel megint sikerült jó sokáig,egész pontosan fél kilencig csicsikálni.Légy szárnya benn,se künn se hallatik-tott, csend honolt a házban,gondolom miattam. Örültem neki nagyon,lám,mily toleráns családom van énnekem. Utána kikecmeregtem a nappaliba, Anya visszazavart a szobába,(ekkor csalódtam kicsit)öltözhetek,takarítunk.(óje.) Kivikszoltuk a Kulipintyót, megnéztem egy fél filmet, majd leültem angolozni, jókislány módjára.Fel sem álltam délig, ebéd kimaradt, ideiglenesen átálltam a "justlight" üzemmódra. Édesanyát elkísértem fodrászhoz, megint angol, majd falusi családommal(Györgyi;Adél)kocsiba ültünk,és elkocsikáztunk Lakitelekre a Víg Bakterba pizzázni. Bil(l?-szégyen-nemszégyen ezt sosem tudom)iárdot is iktattunk a programba. Úgy volt,hogy Bettivel elmegyünk Szentesre a Goldba, vagy hasonlók,de szegénykém nem tudott elszakadni az Egyetemtől. Nemgond, harmincadikán bepótoljuk,töredelmesen...
Bár pálinkadal volt zenegépről...:DAdél, ezúton is KÖSZI!!:D
Most pedig punnyadok Borika előtt,és visszaolvasgatom a régi bejegyzéseket...(Jéééééézusom!!)
Köszi annak ezúton is,aki olvasgatja ezeket a morzsákat az életemből...
Csókolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése