Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 18., hétfő

pfuj..democsok!!

Reggel úúúgy szíven ütött,amikor békésen kitekintettem az ablakon,és láttam,hogy esik a hó...

Nem hiszem el,megint caplathatunk a latyakos saras szutykos utakon...Csak ne legyen jeges.Vannak olyan "drámaisközkedvelt" utak,amiket nem sóznak le,és a magamfajta 8ballábas elég nagy lekvárba kerül,ha arra veti a balszerencse.

A mai nap..Garfield... Igazi lényeges dolog nem történt,elmentünk délután a laktanyába próbálni... Áhhh...Akkor kellett volna engem valami súlyossal (pl..üllő)fejbesimogatni,amikor megkérdeztem Szuszut,hogy "Ének?Miféle?"...Nem tudom normálisan kiénekelni a magasat,hamisnak hallom a hangom...Még akkor is,amikor Regő mondja,hogy NEMHAMIS!!!!
Most valahogy semmi nem akar sikerülni normálisan...Mustrával is haladni kéne,sehogynem állok,angol sem ártana,de attól lassan megfulladok.Pedig szeretem. A félévem sem olyan lett,amilyennek vártam/elvárták/képzeltem...Hála Istennek ez még nem számít bele a felvételi pontokba..Ez a piszokmarhaübernagy mázlim.
Megint nyavajgok.Megint...Pedig megfogattam,hogy nem teregetem ki a nyomoromat.Hát,sikerült,újra... Bocsánat,elnézést kérek...
De most megint nem jó...
Csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése