Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 11., hétfő

Garfield

Úgy hiszem,és egyre komolyabban gondolom,hogy hasonlítok Garfieldre...

Gyűűűlölöm a hétfőt... Nem tudom ki volt az,aki kitalálta,de lenne hozzá egy pár keresetlen szavam.Vagy fenékenbillentésem.Bár,ha kedd lenne hétfő helyett azt is utálnám...Ördögi kör...

A mai napom egészen elfogadható volt,annak ellenére,hogy borzasztóan hétfős.
Úgy volt,hogy töriből nagytézét írunk,de Matos Néni nem fáradott bé. Lett egy szabadszuper órám. Volt még matek,angol,szalap(dupla...),rajz és biológia.
Hatalmas meglepetés ért rajzon, Perjésnénénénénéni lezárt ötös DÍCSÉRETRE...(what a fuck?!)Asszongya,azért mert rajzfelelős vagyok,de a képzőművészetire eszembe ne jusson menni. Nos,ebben a szent pillanatban teszem le az esküt,hogy nem felvételizek oda. Egy kockát semnem tudok normálisan megrajzolni,sajnos...Mindegy,ez az én keresztem.
Voltam még ma angolon délután,és matekoztam,mert holnap dogaaaaa....
Annyira érdekes az életem,nem?!
Hölgyeim,Uraim, zárom online soraimat,lengetem a csipkés fehér kendőt, Istenhozzádot mormolva. Leszek szíves elfáradni angolozni.
Gúdnájt,evribádi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése