Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 27., szerda

A.N.I.K.


Üdv.

Ma,este hétkor(hazafelé próbáról) megalapítottuk az Anonim és Nem anonim Idegkimerültek Klubját.=A.N.I.K.

Van kemény nyolc tagja,március végére már az egész osztályra számítunk.Szólj,ha neked is eleged van az egész 2010-ből-még jajj,de az elején vagyunk pedig-,és az apró -cseprő problémákból.

Meg lett a verseny eredménye...Különdíj.Szuszu ki volt akadva.:D Egy kicsit én is.Ha tudták,hogy kevés gimis jelentkezik,akkor mi a fenének neveztetnek?!?!?!

No mindegy,ezzel sem cseszek el több időt.Majd jövőre,az Arany ballada mondón.

A napom furcsa volt,kicsit forgott,szó szerint,mivel egész nap szédültem.(vérnyomás?!,fáradtság?!-"igen,ettem már ma,köszi")

Voltam másfél órát Sztanticsnénál,éljen függőbeszéd.;)

Eltelt a déesz is,egész fasza kis darab lesz,azt hiszem. Sikerült ma NEM átesni magamon,és a díszleten.

Holnap emelt irodalom,angol ny.vizsga előkészítő. Láláhullálá...

Csók.

(képről egyébként:Bubó csinálta,a kulcsot próbáltam lerágni a karikáról)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése