Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 24., vasárnap

utóspricc

Na,Koliból üdvözlöm minden kedves olvasómat!
Beértem,azt hittem lefagynak az ujjaim(kezemről,lábamról egyaránt),az orromról nem is teszek említést.Kicsit Jacko-s lettem.Sebaj,holnap veszek sebtapaszt, nem olyan mutatós,de legalább tartja,amit tartani hivatott.:)
Angoloztam egy kicsikicsikét,fél óráig beszélgettem magamnak egy afrikai iskolás kislányról.Szeretlek Nala!
Azt szeretném valakitől megtudakolni,hogy mi a búbánatos öreganyámfüléért nem lehet bekapcsolni a fűtést a Terney Béla Kollégiumban?!?!?!?!Kint is hideg van,jóoké,azzal nem vitázok(nem mintha lenne eredménye),de azért kéremszépen...Idebent miért nem lehet?Nem kell,hogy a Bahamákon érezzük magunkat,de Szibériából már kicsit elegem van.Nemkicsit.Nagyon.
Holnap hétfő.(nem)Tapsikolok az örömtől,de hála Istennek nem lesz vele gondom.Legalábbis nagyon remélem.Délután megyek angolra.
Abszolút pozitív dolog történt velem délután,amiben már nem is mertem reménykedni.(kedves kis romantikusaim,nem,nem arról van szó...)
Szombaton vár minket a tornaterem,és a samba-zene.:)
Újra elkezdek táncolni.(kéretik a taps,nem nekem,az érzésnek) Minden bizonnyal bele fogok dögleni,de vállalom.Legalább jóérzéssel halok meg.Nagyon hiányzott már, -a mozgás is-de főként a tánc,mint fogalom.
Megtaláltam a -remélem-ideális párt,úgy hiszem jók leszünk mi együtt.:)(Ugyeugye,Tamás?)
Majd lewritingolom,hogy milyen volt.Bár,addig még jelentkezem!Remélem...
A következő morzsá(m)ig, pápuszi,csók,intés,fehérzsepi,ésatöbbi,undzóvájter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése