Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 13., szerda

Mikor unják meg???

Megint háton vágdosnék valakit,újfent nem szeretetből.
Felettünk egy majomcsapatnyi jólszitHelyesírás-ellenőrzésuált fiúcska él,akik reggel ÉS délben És este ÉS mindig 20.000 decibellel nyomatják a tüctüctücöt. Semmi bajom nem volt eddig velük,de igazán abbafejezhetnék, rettentően idegesítő, kiszakad az agyam,szemem,dobhártyám(janem,az be,sorry).Kértük őket szépen,csúnyán,anyázva,nemanyázva,de nem akarnak érteni a magyar szóból.Lehet egy agyonverés használna. Sőt,biztos vagyok benne. Sajnos félek a büntitől. (Ha véletlen bekerülök a börtönbe,ugye-ugye meglátogat valaki? )

Hamarosan mendegélek vissza Szuszu próbára,öttől dsz.(mintha írtam már volna,nem?!)
Bioszból Tündérke lezárt,néégyes lettem,örültem is,mint kismajom a farkának.Tánc öt. pont.
Mazsikának odaadtam az ebédjegyemet, úgyhogy elvándorlok zacskós levest melegíteni, és bepuszilom.
Vivi <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése