Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 4., hétfő

the first..

Első nap a Zoskolában.
Tegnap este kicsit sikerült mindent elfelejtenem,jól esett a tequila.(1 darab)
Volt tánc,olyan ereszdelahajam,de a végén megint visszatért a mizantróp.
Visszajöttem Szuszu dsz-ről,mindenki elmesélte milyen volt a szünet.
-Szokásos"Jó volt a karácsony,békésboldog(eddig).A szilveszter is tetszett,utána viszont kicsit összezuhantam.És azt hiszem ennyi.Következő?"
Holnapra angol,szerdára biosz és német...Szidhatom magam,voltam olyan bolond,hogy németre,és nem másra,pl. hindire jelentkeztem. Talán jobban jártam volna. Két és fél éve tanulunk,és ...Hát,esetleg nem halok éhen,ha kilöknek Németországban. -Mert tudok mutogatni.-
Holnap délután angol.Hallelujaa!Ezt legalább szeretem.pont.
Zárom online soraimat,hallgatok talán metalt,vagy zúzóST,és csinálom a házikat.
Árnyékként,önmagamnak.
Csók...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése