Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 25., hétfő

hétfő.rámszakadt az ég.plafon.minden.

Tényleg egy rakás szerencsétlenés vagyok.
Kezdtem reggel,amikoris megint sapka nélkül mentem iskolába,itt már nem használt a sebtapasz SEM.
A délelőtti órákat nagyjából gond nélkül vészeltem át,ötös töridogát is kaptam,tehát jó napnak indult ez is.Bár,angolon kicsit infarktust kaptam,mikor odajött hozzám az új Tancinéni,hogy nem Sztanticsné,hanem Ő fog vizsgáztatni.How fasza,már éppen megszoktam Erika néni stílusát,,tempóját,errefelna.Tajtékozva rohantam a tanáriba,hogy "Hátdena,mégis miez?!"Sz.megnyugtatott,hogy nyugi,majd intézkedik,Ő fog vizsgáztatni.
A délután már kicsit pofáraesősre sikerült.Mentem Szuszu déeszre,a saroknál jöttem rá,hogy fent hagytam a sapkát.Visszafordultam, porta előtt rájöttem,hogy a kesztyűm sincs nálam...Oké,fél perc alatt felrepültem a harmadikra,ez sem volt gond.Olynagyon.
Szuszuval játszottunk,futkostunk mint hasmenős nyúl,de jól esett.Rájöttünk Szuszuval,hogy nem is a foga fáj,mert a nyirokcsomói duzzadtak be.Ráadásul alighanem ragályos,mert nekem is fájnak,de baszottul.Vártam fél hatig,mentem Bencével Radnótit próbálni.Legutóbbi déeszen sikerült felborítanom a díszletet saját magammal,ahogy átestem az emelvényen,most a székről estem művészi pontossággal akkorát,hogy na.Öröm lehetett nézni.
Beértem a koliba,kaja, Lilivel dumáltunk, mindezek után sikerült "agyfaszt"kapnom, le kell pakolni a polcunkról,mert festik.Lepakolás alatt: Mindent,az utolsó hajcsatig.(most gondolkoztam el rajta,hogy mennyi szarszemét van a polcomon...pl.minek kell nekem 3(azaz három)bögre?)Hurrá!Mentem volna fürdeni,keresem a kulcsomat,hogy ki tudjam nyitni a szekrényajtót(laptop miatt nyolc lakat alatt)nem találom sehunse.Átdúrtam mindenemet,végül ugrasztottam a portás bácsit,hogy legyen kedves levenni a lakatot,mert amilyen kőbölcsőben ringatott idióta vagyok,biztos bezártam a szekrénybe.Levágta,hát nem BEZÁRTAM???!!Ott lapult a sarokban pimaszul,mint a piaci légy...Holnap vehetek új lakatot...
Mindezek tetejébe megcsúsztam a vizes papuccsal a lépcsőn,ott is zakóztam egy orbitálisat.
És most...angol...Remélem a könyvemet azért nem hagytam el...Sose lehet tudni.Ezek után főleg nem..
Adieu kedveseim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése