Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 8., péntek

So sorry ,can you help me?


Ma délelőtt,miután rengetegig aludtam(tényleg,életemben még eddig nem)elővettem a Zangol könyvecskémet. A szituációkat kedves Édesanyámmal átrágtuk,annyira nem vészesek.Bár,be vagyok azért rendesen tojva a dologtól.Csak legyek túl a februáron. És a márciuson,ha már témánál vagyunk. Anya kérdezte,hogy tudom-e már a mustra anyagait. Peeersze,Anya, hát hooogyne...(ennyire gatyául még sehogyse)A monológok már megvannak,i think a dalok is, versek neccesek. 8-ból kb.5...katasztrófa(tours...:D).

Hátezvan velem.

Marhára érdekes lehet ezeket olvasni,ahogy kiteregetem a nyomoromat. Bocsi. De most nekem nem jó...(igen...Tiéd)

Nyáron már teljes életnagyságban ÉN leszek,megígérhetem.Majd beindulnak újra a motorok. És a szám is vigyorra áll.Nóri,esküszöm:)

Egy régi-régi msn szövegre kerestem rá,és az oldalon találtam egy képet,amit be is másoltam.
A szöveg pedig:
"Your hands and my hands have a peculiar way of fitting together."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése