Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 1., hétfő

inglishö

Úúúúgy élveztem ezt a mai napot.Tényleg.
Reggeltől mostig angol. Tudom,tudom,majd rinyálok én igazán, ha egyetemre kerülök. Adja a Jóisten,hogy téphessem a számat akkor is.
Meg szerettem volna osztani Veletek az ebédlőasztalt ÉS a padlót elborító könyveimet,szótárakat mutató képeimet,nem jött össze.. Sajnos,mivel balfék vagyok,nem tudom hová tettem a telefonom kábelét...Kerestem,nem találtam. Helyette viszont ráleltem a halottnak hitt pótfülesemre.Félsiker,nem?!
Rájöttem arra,hogy életlen késsel véletlenül sem szabad ananászt felvágni,mert az ember könnyen elszenvedheti a vágást. Hát,kérem én elszenvedtem. Bosszúból nem is ettem meg...
Inni kéne kávét.Csak félek,hogy akkor este nem lesz alvás...
Holnap mennem kell be a suliba fél kettőre,Anyáék farsangi izéjét (ami egyébként szerintem jó) próbálni.Pontosabban nézni. Segíteni,na.
Holnap reggel el kell küldenem Szuszunak a mustralistát. Neeeem akarok mustrázni. Bár,tényleg-attól még kell,hogy nyüszögök.-
Elkövettem reggel egy fatális,orbitális hibát. Utólag is bocs.
No,visszavonulok.
pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése