Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 7., vasárnap

vihar előtti csend...

Elmaradtam kicsit a bloggal, zsúfolt volt a hét utolsó része...
Adéllal szombaton elmentünk kocsmatúrára, igazán tartalmas volt.Reggel rossz volt lábra állni,nem megyek többet táncolni magas sarkú csimmában.
A színház elég jó volt,bár láttam már jobbat is...
Vasárnap próbálkoztam még otthon is utólsópillanatos tanulásra, holnap meglátjuk mennyire volt sikeres. Kettőre megyek a 2szer 90 perces írásbelire...
A vonaton ciccvel komoly dolgokról beszélgettünk, ilyen sem fordul elő sokszor.
Jó volt visszagyünni, hiányoztak már nagyon a többiek. Lilivel kielemeztettem a hetet, nem sok érdekesről maradtam le.(bepótolandó dolgozatok,és anyagok nem számítanak érdekesnek)
Félek egy kicsit a holnaptól.Illetve attól a köteg A4-es laptól,amit majd édeskedves mosollyal dugnak az orrom elé...A szóbelibe pedig nem vagyok hajlandó belegondolni.
Vihar előtti csend. Krisztával fogalmaztuk meg,ő holnap németből(!!!???) csinálja a vizsgát. Szerinte ez most ilyen állapot. Legyen hát,Macskaballon...
Elmegyek,holnap frissen kéne beérkezni , és (remélem) sikeresen megírni a Zangolt.
pápuszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése