Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Loading...

Keressé'

2010. február 7., vasárnap

vihar előtti csend...

Elmaradtam kicsit a bloggal, zsúfolt volt a hét utolsó része...
Adéllal szombaton elmentünk kocsmatúrára, igazán tartalmas volt.Reggel rossz volt lábra állni,nem megyek többet táncolni magas sarkú csimmában.
A színház elég jó volt,bár láttam már jobbat is...
Vasárnap próbálkoztam még otthon is utólsópillanatos tanulásra, holnap meglátjuk mennyire volt sikeres. Kettőre megyek a 2szer 90 perces írásbelire...
A vonaton ciccvel komoly dolgokról beszélgettünk, ilyen sem fordul elő sokszor.
Jó volt visszagyünni, hiányoztak már nagyon a többiek. Lilivel kielemeztettem a hetet, nem sok érdekesről maradtam le.(bepótolandó dolgozatok,és anyagok nem számítanak érdekesnek)
Félek egy kicsit a holnaptól.Illetve attól a köteg A4-es laptól,amit majd édeskedves mosollyal dugnak az orrom elé...A szóbelibe pedig nem vagyok hajlandó belegondolni.
Vihar előtti csend. Krisztával fogalmaztuk meg,ő holnap németből(!!!???) csinálja a vizsgát. Szerinte ez most ilyen állapot. Legyen hát,Macskaballon...
Elmegyek,holnap frissen kéne beérkezni , és (remélem) sikeresen megírni a Zangolt.
pápuszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése