Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 8., hétfő

part 1-megvan

Nos.
Azt hiszem végeztem mára. Megvolt az írásbeli,őszintén szólva nehezebbre számítottam.(légyszi légyszi sikerülj jól)A negyedikes gondolkozós volt, kettő feladatot(egy levél és szövegértős ) nem nagyon szerettem volna a lapon látni, természetesen amilyen szerencsés vagyok,benne volt mind a kettő.
Tegnap éjjel,gondolom a drukk hatására olyan fatális dolgokat álmodtam össze az angolról,hogy csuda.Pl.: Nem tudtam időben befejezni a lapot,mert idióta feladványokon( két kép közti különbség bekarikázása; óra-perc bejelölős -mondatkitalálós akármi) csúsztam el
... Reggel viszont örültem neki,hogy just a dream...
Holnap kettőre megyek szóbelire, plusz el ne felejtsek érettségire jelentkezni(!!).Hálás és ezer köszönet azoknak,akiknek eszébe jutottam,és tudomásomra hozták,hogy szorítanak. Nagyon jól esett.;)
Most pedig elmegyek hajat mosni, ez a napom fénypontja.
csókolom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése