Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 14., vasárnap

ez az este az ördögé.

Tegnap este volt Cserkében a Valentin-napi bál. Először nagyon nem akartam menni,mert:
1-Valentin-nap
2-Cserke
Végül főleg a gyerkőcök miatt(előadták a karácsonyi darabot,valentinosra turbózva)mégis.
Nem gondoltam,hogy ennyire jó lesz a báli része. Régi barátnőmmel találkoztam,szinte egész éjjel táncoltunk, nem utolsóként a "felhozatal" sem volt éppenséggel utolsó.:)
Reggel kicsit nehéz volt lábra állni,nem az elfogyasztott etil mennyisége miatt.-tényleg-Rohantam be a suliba edzésre,jólesően eláradtam.Bár,nagyon-nagyon előröl kezdtük.................
Most azt hiszem mustrázni fogok(fujfuj)és levágom a lábaimat.
Csókolom.

http://www.youtube.com/watch?v=ctCI-6icySM
ez pedig egy kis densznek való:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése