Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 4., csütörtök

valaki ellopja a hetet.

Ezt már biztosan tudom.Nem létezik,hogy már csütörtök este van.

Elküldtem Szuszunak a mustralistámat,kínkeservesen összeraktam,ehhez képest szerintem nem lett rossz.(most nem a 20 fillérért.)
Beszéltem életem egyetlen szerelmével,Bubókával, kiadta a parancsot:mihint vége a Zosztályozónak,megyünk a Mátyás Pubba(háhá)és ...mint a szemét. Ha jól sikerül azért,ha nem,akkor meg pláne azért.
Bencus hazajött,szegénykém elkapott valami gyomorizét,elég rosszul néz ki.
Remélem holnap lesz próba a minikkel,egy csöppet uncsi most itthon. (nem az "itthon" miatt,tudod)
Újabban elkezdtem megint Takáts Esztert hallgatni. Íme a heti kedvenc: http://www.youtube.com/watch?v=xk729TENlak


Rettenet módon várom a pénteket, megyek a Katonába(végrevégrevégre)-Játék a kastélyban -művelődök egy kicsinykét
Vasárnap megint nem lesz tánc,mert Laci versenyen(?)lesz.Remélem utána már tényleg,mert kéééne az a tánc...Kiderült,hogy csak nekünk lesz órázás,hál Istennek.Nem mintha nem férnénk el a parketten,de jobban tud velünk foglalkozni.Danke:)
Elzárom a blogbejegyzőablakot,szörfölgetek egy picit,aztán jóéjtmindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése