Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. március 4., péntek

meglátod,hogy milyen érdekes lesz élni

Itt rohadok a kollégiumban,egész hétvégén,próbáljuk a végzős darabunkat.Munkamorál a béka hátsója alatt,kevés az akarat,a kedv,a fogalmam sincs mi.Persze,én is mennék haza.Mindenhol szívesebben lennék,mint i.t.t.
Ma kb.3 órát próbáltunk,holnap kilenctől orrvérzésig.Vasárnap reggeltől kettőig,azt hiszem.Nincs ezzel baj,(vagy nem lenne),ha összekaparná magát a társaság,és haladna.Gonosz vagyok,ma azért egy picikét haladtunk. (4 jelenet+kezdés úgy ahogy)...
Bizonyára bennem van a hiba. Valamit nagyon elszúrhattam előző életemben,vagy kicsi gyerekként,mert nem nagyon vannak barátságban velem a fentiek.(lentiek?!)
Nem szerethet mindenki mindenkit.Jó is így.De akkor sem támadom hátba(a legfájóbb pontjain-mert ugye ismerem,mint a tenyeremet);gyötröm agyon;cikizem ki azért,mert olyan amilyen.
(nem pusztán személyes tapasztalat,mégis)
Elviselek én rengeteg mindent.Tényleg sokat,pakolhatnak,elbírom.De lassan-lassan kezd teljesen kicsúszni a kezemből az egész.
Másodjára szakították el/szét/ki a lelkem,elviseltem.Élek.
Én vagyok a lótifuti,a "majdőmegcsinálja",elviselem,megcsinálom,segítek.Persze,van házim,igen,van kajám,igen adok kölcsön,igen kihúzlak a szarból,akár ezredjére is.Megcsinálom,nem feltétlen azért,mert szeretlek,hanem mert együtt élek veled,egy folyosón lakunk,közös a tusolónk,közös az életünk.
Nem fenékig tejszínhab az én életem sem,bármennyire mutatom az ellenkezőjét.(mostanában inkább semmit sem mutatok,elvagyok-ellennék én magamban,kösz.)De aki semmit(hangsúlyozom-SEMMIT)nem tud rólam,az érzéseimről,a gondjaimról,a boldogságomról,az igenis csukva tartja a szépen ívelt száját,és elhúz egy másik kontinensre,vagy nem szól hozzám semmit. Nem beszélsz velem?Ugyan kérlek,csak nekem használsz vele.Egy gonddal kevesebb.
Aki pedig a másik ember legközelibb barátját-társát szidja...Gratulálok kisfiJam,örülök,hogy megszülettél.
Kevesebb,mint két hónap van hátra.Bírjuk már ki brazil szappanopera nélkül.Nem egyszerűbb elmenni a másik mellett,mint jártatni az ólajtó szánkat,és beszélni róla tudás nélkül?! De.
Osztom az észt,én vagyok szarul összerakva."Mindenki hülye,csak én vagyok egy kikúrt repülő..."
Hétfőn erőt veszek magamon, és összekeverem a kéket meg az ezüstöt,mert megzakkanok,ha nem.Ezt az egyet ne vegyétek el tőlem,kérlek.Ja,és a Micimackómat se.És Anyut se,ha kérhetem.
Én kérem,igazán nem akarok sokat az élettől.Vagy igen?!
Szoktam egyébként boldog is lenni.Még ha sem is látszik.Nem sokszor,de azért igen,
Megint csak a marhaságaimmal van tele a blog.Mindegy.Már annyira mindegy.Lesz jobb is.Ha nem,akkor beállok misszionáriusnak,és kimegyek Afrikába.Holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése