Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. március 10., csütörtök

ember vagyok.nem jó,nem rossz.

Úgy tudnám legpontosabban leírni,hogy fúúúú.
Délután kucorogtam a szobában(301,te csodás,te),kopogtak,megjelent egyik kedves barátném,egy csokor rózsával,és egy "Réka" feliratú borítékkal a kezében.Néztem egy nagyot,hogy ez kitől.Állítása szerint tudom,hogy ki küldte.(megjegyzem,nem.)
Elolvastam a (két és fél oldalas) levelet.A csokor(szép,igen,nagyon szép)most vízben lubickol.
Meglepett.Nem is értem igazán,a levél írójával igazán sosem beszélek,sőt.
Nem is tudom nagyon összeszedni.Nem mintha tetszene,mert nem.Tényleg nem,nem is ismerem,nem is kedvelem,nem is akarom igazán.És nem azért mert lenézem,vagy hasonlók.
Egyébként nagyon szép dolgokat írt le.Most nem a rám tett megjegyzéseire célzom.Hanem,hogy le merte írni azt,ami a kicsi lelkében csordogál.Ritka,hogy valaki ennyire nyíltan,szinte ismeretség nélkül valljon.Talán szerelmet.(ezt szűrtem le)
Beszélnem kell vele,ki kell találnom neki valami kevésbé undorító sablondumát,hogy ne bántsam meg.Vagy ne nagyon.
Most úgy simogatja a lelkem,tényleg nem az író miatt,hanem,hogy gondoltak rám.
Nem igazán szoktam ilyen dolgokat kapni mostanság.
És kicsit dühös is vagyok.Mert ághéofigpvísjgsjöohr.Hogy a francba is.
A francba is...

most törne,és zúzna,ha lehetne.de nem lehet,mert ez egy kollégium,ez szentes,itt kötelező a kurva maszk viselése.ami lehullik,ha csapkod és kiabál.



"Ne sírj,úgyis mindegy,a lovacska elszaladt."

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Más megint (esemény)nincs,holnap kapjuk meg a ballagási képeket,igazán örülök neki,úgy nézek ki rajtuk,mint egy túltáplált bölény.
Komolyan,tényleg.Vagy mint akit megtisztelt a madár.(érted,érted,éééérted)
Remélem nem arról a nyamvadék képről fogok bárkinek is eszébe jutni...
Ha már itt loptam a játékot Szentes városában.
Szeretem,mikor Mészi(aki egy idióta,akit néha meg tudnék gyötörgetni,aki megnevettet,aki...)teli torokból üvölti a folyosón,vagy bárhol,hogy :Na a VÖRÖS!!!!
Szeretem,hogy dacára annak a ténynek,miszerint néhány embertől kérdezni sem szabad,mert úgy kipletykálja,hogy lesek-vannak társaim.Nem nagybetűs,dőltbetűs,aláföléáthúzottbetűs.
Csak így,simán.Társaim.Mint egy házasságban,komolyan.Bigámia a köbön.Vagy az ezrediken.Úgy értem jóban-rosszban.
Tőlük nem fáj(vagy csak kicsit) a kritika,a feddés.Akiktől dagad a lelkem(valahol elveszett,de érzem néha),ha dicsérnek.Vagy együtt nevetünk.
Ha kiégtünk.Ha boldogok vagyunk,mert történt a másikkal valami jó.
Akiktől nem kell(végre!)elrejtenem,ha belül vihar van,és villámok,és dörgés,és...
Nem kell rejtenem,látják.Előlük borzasztóan nehéz eltitkolni a dolgaimat.(no,nem mintha akarnám)
És ez érvényes vissza is.
A nem az egyes kultúrákban igent jelent,ugye? :)
Szombaton ismét Szentes(igen,engem még hétvégén is itt esz a fene), vizsga.
Hamarosan gála,végzős darab(újjááéééhhuhkjdsagbyfh),utána buli,együtt az osztály.(vegyes érzelmek)
Úgy érzem valami megmozdult.Mélyen,és nagyon halkan.Bennem.(ki másban?!marha)Néha kapok levegőt.Megint.Néha felbukkan a fejem a húszméteres hullámok közül.Néha jól esik nevetni.És néha nem hallom hamisnak ezt a hangot.Néha kedvem támad újra énekelni.(azért még megmaradt a régi gárda:Generál:Kérdés;Csík-Ez a vonat/Fellegajtó;Kiscsillag;Hobo.)Ezekből megy egy pár a felvételire is.(ijuj)

De tudjátok.Mert ugye ez egy blog.Idetévedsz,kedves olvasóm,és olvasol.Engem.Az életemet.Nézed a képet,ami még a nyáron készült,amikor tényleg őszintén mosolyogtam,és néztem félre sandán,amikor készültem az Öcsémmel a Nagymamámhoz,amikor meleg volt,amikor vonatoztam,amikor az állomásra mentem,amikor almát feleztem,amikor Érik a gyümölcsöt olvastam,amikor csillagokkal szédültem,amikor beleültem a szederbe,és csupa piros lett a szürke nadrágom,amikor egyszerűen csak élni volt jó.
Nem akartam nyálas,és filozófikus lenni.
Majd akkor leszek igazán az,mikor búcsúzom az osztálytól,meg a négy évemtől.Akkor leshettek!
Pá.
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése