Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. március 15., kedd

Bence

(majd lesz kép,csak otthon maradt a kábelem.)
Bence-az öcsém.
Március 16-án belép a 16 évesek népes táborába...
Sokat mesélek róla itt Szentesen,Viktorék néha szóvá is teszik.
"Na,megint a Bence..Ki gondolta volna..." :)
Tényleg,mindig róla mesélek.Hogyne mesélnék.Imádom.
Minden másodpercben képesek vagyunk összekapni valami marhaságon,de iszonyú sok dologra lennék képes érte.Ha azt mondom,hogy ölni is,az közhelyes,mi?!
De tényleg.Nagyon össze vagyunk/voltunk nőve,mikor kicsik voltunk,Anya egyetemre járt,Apa (is)-dolgozott,sokat voltunk együtt.Két és fél év van köztünk,el is kapattam rendesen.
Tudjátok,majd én megcsinálom helyetted,te még kicsi vagy.(koraérett...)
Szeretem.
Különbözőek vagyunk...A babaképeken nem lehet megkülönböztetni,hogy ki Bence,ki Réka.Már csak a szemünk hasonlít.(mármint,hogy kék.)
Minden meseszép-tulajdonságot ő örökölt.: Seprűs szempillák,hosszú,szép ujjak,dús haj,kistányér nagyságú szemek...
Szóval,helyes a gyerek,nem kicsit...
Nagyon bújós.Gondolom,így lett nevelve.Ha megyünk valahol simán fogja a kezem,átölel.Elsőben,mikor eljött a gálára, mindenki a barátomnak nézte.Én pedig sajnálkozva világosítottam fel a népet,hogy ez a lenyűgöző gyerek "pusztán" az öcsém,nem pedig a szerelmem.
Bár,kicsit az.
Mondanom sem kell,hogy okos,és a logikája magasan hajazza az enyémet...
Angolos iskolába jár,Kecskeméten,harminc akárhány kölyök között a második,mint átlag.
Simán oldja meg az én angol/matek házimat-én meg lesek,hogy ezt HOGY?!

Persze,hibái is vannak.Sértődékeny-lobbanékony(családi vonás);akaratos.

De hatalmas a szíve,és vallásos-valami hihetetlen magas szférában.Ha ő kér valamit Tőle,az általában bejön.
Ha haragszik rám,Picikémnek hív.(lassan két fejjel lesz magasabb,mint én)Ha nagyon szeretlekes hangulatban van,simán Rékucinak,Rékácskának.
Ritkán.

Komoly fiú.Mentes a visszásságoktól,hazudni még saját javára sem hazudik.
Tanulnom kéne tőle,nem keveset.
Nem tud a blogomról-ezt így Nektek írom le.Ennyiből nem ismeritek meg,talán kicsit idealizáltam is...Megérdemli.
Csak ne vesznénk össze minden második percben..:)
16 éves-nagy idő...:)
Egy kis gyors összefogaló a másik Vágnerről,egy kis semmiség.Azért mégis.
Bence.

2 megjegyzés:

  1. Harmadjára olvasom el, és beleszerettem ebbe a bejegyzésbe. (na, nem az öcsédbe! :) ) hanem ebbe a határtalan őszinte szeretetbe, ami minden szóból sugárzik.
    jó, jó, nem szeretném csöpögősre venni csekély hozzászólásom, de igazán jó volt olvasni..!

    VálaszTörlés
  2. Viheted nyugodtan az öcsémet,csak szólj előtte!:)
    Nem,nem csöpög,nagyon köszönöm.
    Tudod,hülyegyerek próbálkozik :)

    VálaszTörlés