Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 8., hétfő

tömbösítve

Egy kicsit elmaradtam a blogolássval,próbálok pótolni.
Megint hajjdemustrázok,holnaphoz egy hétre mustra....
Szombat este Adélékkal "partiztunk",asszem jól esett.Most egy darabig megint nem megyek,időhiány miatt.
A hét annyiból lesz zsúfolt,hogy szinte minden este Radnóti/Katasztrófa Tours próba a suliban ill.a koliban. Tanulás ügyben melegen ajánlom,hogy ne adjanak semmi komolyat.
A mai szalap óra volt az eddigi legeslegeslegeslegrosszabb. A három nővért néztük,addig még tudtam követni,hogy fiatalok,és Moszkvába szeretnének menni.Utána szalagszakadás,20 évvel később,öregek,és Moszkvába szeretnének menni. Azt hittem soha nem telik le a dupla óra.
Olvastam valami netes-okos oldalon,hogy a jó kedvért-közérzetért minden nap ajánlott 20-30 perc ugribugri,jóga, vagy akármi.Enélkül lehetetlen jónak lenni,vagy egyáltalán élni...
Kérdem én: Mikor ugrabugráljak?Két óra között,suliba menet,éneken?Na,na,na?!:)
Köszönöm,én így is jól vagyok. Esetleg egymás idegein tudunk jógázni,egyébként kimerült az eszköztár még egy jó darabig.
Megint hideg van,.megint megfáztam. Kórosan nem tudok magamra vigyázni...Pedig nagyon igyekszem...Tényleg.Pénteken este bent kell aludnunk,hat órás déesz lesz,háromtól nyolcig.
Elmegyek,iszok neóóócitránt,és beszélgetek;)
Csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése