Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 17., szerda

megvót' ez is....

Nohát...
Ma hetedik órában mint egy csapat pingvin bevonultunk fekete-fehérben,ki pacsniban,ki zokniban,ki atlétában,ki cicanadrágban---Eltáncoltuk kétszer a izét(enigma),alig fértünk el,a forgást nem is tudtuk normálisan megcsinálni.De azért megvolt.
Délután Bencével rohantam egy hatalmasat,jelentkeztünk angolra. Ma délután volt a határidő,kicsit-kicsit.Hívtam apát,"heló apa,légyszi utaljál...a honlapon van a számla szám...de be kell jelentkezni...az igazolvány számom....jóoké,felhívom ignénit,nem...mit tudom én?!jajjénistéged.kösziheló."
Beértünk a suliba Matos néni szólt,hogy kint van a lista...
Inkrediböl,teljességgel lehetetlen...mustraelső....Nem gondoltam volna,én mást tettem volna(konkrétan BókaLauraBoglárkát )elsőnek.
Szóval örültem neki nagyon,nem bíztam benne,mert rettentően kevés időm volt rá...
JézusAtyám,egy hónap múlva nyelvvizsga...Bence,akarjuk mi ezt?!
Háromtól négyig Katasztrófát,fél öttől Radnótit próbáltunk. Utána francia darabot mutattak be nekünk a többiek,ügyesek,kár,hogy egy megveszekedett szót nem értettem az egészből.:)
Most blog,meg ilyenek,utána mennem kell bepakolni,holnap Pest.Remélem Apa utána hazavisz,nem szándékozom tizedmagammal maradni pénteken.
Reggel ötkor kelek,hatra megyek az állomásra,meg kell vennem a jegyeket.
(kedvencem: keserű-"akkor ki veszi meg a jegyeket,ki lesz a főnök?,osztály-"réka")
Fél hétkor indul a vonat.Jahajj,remélem nem paterolnak ki minket,jól fogunk viselkedni(itt most szépennézek).
Kicsi kezüket csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése