Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 16., kedd

mustra után...

"...Este felé.Vár valaki reám,s a szívem övé.Teérted dolgozok sok hosszú nappalon át..."
Saca másodikos mustra dalának fordítása.
Háromtól este hatig éreztem minden pillanatban,hogy lehányom Szuszut(ő ült előttem).Egy nagyon kicsit ideges voltam...:)
Elmondtam az Ikrek havát,kérték a Fizikusokat,aminek a közepe teljesen elfelejtődött,impróztam helyette.Állítólag nem volt feltűnő.Remélem.A dalt meg elénekeltem,elbuliztuk.Holnap hatodik-hetedik órában tánc-mustra,délután kirakják az eredményeket. Kíváncsian várom.
Furcsa,hogy jövő ilyenkor már nem leszünk síkidegek,és nem fog az egész osztály úgy viselkedni,mintha(elnézést a fiúktól)mindenki egyszerrre menstruálna.
Illetve nem a mustra miatt leszünk idegesek...:)
Gondolom én.
Ma este Matyiparti volt műsorra tűzve,vártam is nagyon.Sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.Fáradt is vagyok,a fejem is fáj,szar zenék is voltak.Vagy csak simán én vagyok ennyire begyepesedett vénöregasszony...?Meglehet.http://www.youtube.com/watch?v=eHJXXh7VR7g

Egész nap fújt az a nyüves szél,mondtam is neki gorombákat rendesen.A fejemet is levitte volna,ha alkalma van rá.Élmény volt végigbideregni egy szál harisnyazokniban és kisfeketecipőben. Ráadásul szépen ügyesen,rékásan össze is kentem egy kicsit a fekete nadrágomat...A fölsőmmel nem volt gond,nem ettem le,vagy hasonlók:DPedig vártam,komolyan:D
Viktorka drága dalát mellékelem ide,csak,hogy örüljetek,én is azt teszem.A szám miatt persze:D
csókcsók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése