Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 13., szombat

subidubidábdáb






















Tegnap este Édesapa volt olyan kedves,hogy megvárt,és hazahozott.Fél kilencre már itthon májerkodtam.






A próba alapvetően jó volt,a végén már mindenki pofázott,evett,röhögött,aludt,ordított.kávézott.






Haladtunk,élveztem. Bár,mikor nyolcadjára rohantam le az emelvényről,mint Fanni,és kiabáltam,hogy "Hahó,hahó,Drágám!" azt nem szerettem.(annyira)






Képet is rakok fel,ha leszek olyan ügyeskislány.






Ma Mamáéknál voltunk délelőtt,Tatát köszöntöttük fel.Szeretek Náluk,csak az a gond,hogy Mamának venni kéne egy nagyobb dioptria számú szemüveget,mert "Olyan vagy mint egy deszka,Rékuci!"felkiáltással tömi belém kaját,mint a libába."Mamikám,tényleg nem kérek már!:)"






Van új komondor kiskutya,hát nagyoncuki!!! Az egész kutya egy nagy fehér gombóc. Olyan jó kiskutyaillatú.






Délután mustra,este Betti....(ha akarod,majd eléneklem!)






Annyira megtapsolom magam,hogy hajjajj,a koliban hagytam a kazettát a mustrán éneklendő alappal rajta....(hinnye de értelmes)






Bencét tegnap köszöntöttük,15 éves lesz a Kölök 16-án. Nagyon furcsa,nekem olyan kicsinek tűnik,közben egy fejjel magasabb mint én.Ha nem többel.Szeretem,mikor Picúrnak hív..Csupa szeretetből,persze,nincs benne idegesítési-szándék...






Reggel majd' fél nyolcig aludtam,nagyon jól esett,elfáradtam tegnap,mint a lőtéri kutya.






Fucsákat álmodtam össze-vissza,de elég sok dolog maradt meg.Kicsit zavaros az egész,emésztgetem még....






Szeretnék este úgy Istenigazából bármit csinálni Bettivel. Megmarhulni valami tüctücre,vagy asztal tetején táncolni.(nem,ezt azért mégsem...)






Na csók!






(sorry a képek minőségéért!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése