Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 23., kedd

kerek a káposzta

Így kerek.
Bent vagyok a dormiban, senki más nincs rajtam kívül a szobában,kicsit unalmas így.Bár pihenni legalább tudok.FélkövérEgy kis angol,egy kis könyv,egy kis zene,egykisezaz.
A holnappal nem tudom mi lészen, remélem azért tudok már iskolába is menni.Délután próba...(ájjájjnneeeeemakarom)



Bence péntek este elég furcsán viselkedett(értsd:nem evett-ez nála elég furcsa,rosszul vagyok attól a mennyiségtől,amit egyébként képes megenni). Éjszaka elég gatya is volt,rohangált vécére.nemrészletezem-gondold oda-.
Másnap reggelre jobban lett,én délután éreztem,hogy nem jó odabent valami,4-5 körül teljesen leamortizálódtam,aludtam,fetrengtem,konkrétan a szememet sem volt jó kinyitni,nemhogy felkelni az ágyból. Kétszer meggondoltam kell-e nekem igazán az a valami,amiért elindultam. Gondoltam,nembaj,majd reggel apával visszavitetem magam,jóleszaz.' persze,ahogy Rékuci kigondolja. Nem lettem jobban,ráadásként édesanya is elkapta,testületileg vonultunk le a dokihoz,kiírt mindkettőnket.Hétfői táplálékunk állt: fejenként kettő darab pirítósból,és egy-egy kistányér főtt (álánátúr)krumpliból.Oszt csókolom.No nem mintha nem adtak volna enni,csak egyszerűen nem kellett...
Nem csináltunk semmi értelmeset(nem is tudtunk volna)eszementebbnél eszementebb filmeket néztünk meg. Én próbáltam olvasni egy kicsit,nem sok sikerrrel.Ma pótolom.
Reggel jöttem apával,ennyi.
Csütörtökön pedig: ODT Kecskeméten:)
Szombat reggel előadjuk a Toursot,utána húzunk vissza Szentesre,délután háromtól Gála.Ja,délelőtt még szülői értekezlet,fogadóóra.Jujjdeimádlak!(egyébként nem)
Várom.Nagyon várom.Nagyon,nagyon,nagyon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése