Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 1., kedd

szösszenetek

Nagy újság(mint általában)most sincs,csak olyan kell-jólesik -ből írok.
Ma este megyek haza,holnap reggel kocsival vissza(nem én vezetek sajnos...még),diáknap.
Esik...Hihetetlen,hogy mennyire le tud hangolni az időjárás.Sokkal könnyebben viselem az utolsókéthetetéskétnapot ,ha szép az idő.Dögmelegnek sem kell feltétlen lennie,de azért júniusban túlzás a sál,kabát,stb.
"és akkor kezdődik a tinglitangli így évvége felé?"
Nem tiltakoznék ellene..Sajnos nem ez a felállás.Szerintem minden tanár egyszerre bolondult meg(jó,oké..kötelesség,értem én.)-az utolsó napokban írjunk még egy halom dolgozatot,fejezzük be,csak még ezt tanuljátok meg-.
Tudom,jövőre érettségi,felvételi,számítanak a pontok,hajtani kell...
Úgyhogy bocs.Rögtönzött mártírként elsírtam az osztályom (és a magam)gondját-baját.
Sírás vége,kövezzetek meg.


Hogy valami szép is legyen:
Már biztos a szilvásváradi hepaj.
Elkezdtünk beszélgetni osztályszinten a (Adina,Zsani,Laura,én) szülinapi buliról.Adina hatodikán,Zsani,laura hetedikén,én meg nyolcadikán(személyes info,hopp.)töltöm a 18-at.Együtt-külön-hol-mikor is legyen.
No,nem mintha annyira fontos mérföldkő lenne a 18.születésnap,de azért mégis.
Nyilván hirtelen nem válok egy húdenagy élettapasztalattal rendelkező emberré,sőt,börtönbe is csukhatnak,ha....(bár,ezt remélem azért el tudom kerülni)
Mégis várom egy kicsit.
Na jó,egy kicsinél azért jobban ..:)
Szösszenenet vége.Stop.

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése