Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 12., szombat

összedobált dobálnivaló

"Igazából már csak bezzegből is írni kéne."


Csütörtök este gondoltam egy nagyot,és hazajöttem Édesapával,lett egy plusz napom.(igazából ezután két hónap majdnem szabad lesz,de nem számít)

Ma is,tegnap is Cserkében voltam, az iskola fennállásának ötvenedik évfordulóját ünnepeltük/ték...
hátő.meleg volt.
rögtönzött partifotós voltam,kérem.
ott is van néhány jóarcz.
találkoztam osztálytárssal,drámais társsal,voltnak (hamarosan volt)lakótársával,kellemes emberekkel.
A lábam csíkosra barnult a saruban.
A hetem egyébként kellemesre sikerült,jó volt így melegen,söröztünk,szülinapot ünnepeltünk,feleltem,(siker),pácolódtam a harmadikon(őrület,hogy ott este sem lehet megmaradni),smst írtam,telefonáltam...
Holnap vissza Szentes,szökőkútban fürdés,suliban lébecolás,napozás.
Angolt is kéne tanulni,23-án szóbeli.

Sajnos nem igazán tudom összeszedni a gondolataimat,kicsit fáradt vagyok,most értem haza Cserkéből.
Azért remélem nem teljesen zagyvaság.Ha mégis,hát entsuldigungbite.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése