Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 17., csütörtök

nem bárányfelhők

Valahogy fordítva vagyok összerakva,az a büdös nagy helyzet.Az kéne,ami nincs.
A felhők meg gyűlnek kis hazám fölött...
Úgy mennék valahová.Valami Kapolcs szintű helyre.Nem egy napra.

A mai napom is olyan érdekfeszítő volt,hogy csuda,meg öröm nézni,hajjaj,stb.
Vasaltam,tanultam(angolt),Bencével fejtettem borsót,segítettem a szomszédoknak,kiscicáztam-van két kismacsek,Léna és Emma.Majd mellékelek fényképeket is,gyönyörűek.-
Oszt ennyi.

Ért egy hatalmas trauma,kiköltözéskor valahová elkeveredett a net-modemem.Kerestem égen-földön(szó szerint),végül Apa találta meg a pincében(!!??).Lényeg,hogy megvan.

23-án meg érettségi...
Ha minden igaz,akkor Mészi elintézte a nyári munkámat is,Szolnokon.Együtt,biztos jó lesz.Legalábbis remélem,hogy felvesznek.Nem akarom minden szarral Anyáékat húzni,jó dolog,hogy tudom,amit elköltök,azt én kerestem meg.
Méghogy a pénz nem boldogít.Nem a fenéket nem.Jó az,ha van.Mert marhára élvezem,mikor azt mondom,hogy "ezt most én fizetem!" -merthogy megtehetem-illetve meg fogom,miután dolgoztam.

Ezek pedig nem bárányfelhők.Ezek viharfelhők.Kövérek,tömöttek.Én meg nem fogom tudni elhajtani őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése