Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 24., csütörtök

öröm,boldogság,mit akarsz

Azt hiszem nyugodt szívvel fogom online papírra vetni azt,hogy ötös.
Szerda reggel már Szentesen voltam(Apával mentem be),egyre kellett az iskolába mennem.
Tíz óráig még semmi bajom nem volt.Utána éreztem,hogy valami szorongatja a gyomromat...Rájöttem,hogy talán ideges vagyok.Gyors ebéd után összeszedtem Krisztát a buszmegben,Ő németből érettségizett.(sosem fogom megérteni)Egykor lejelentkeztünk,én kirimánkodtam a TELC-es bizonyítványomat,tömtek belénk kaját-innivalót, aranyosak voltak,de nekem csak a köhögéscsillapító ment le a torkomon,más semmi.
Fél háromkor behívtak,(itt már a lábam is remegett) meghallgattam három németest.Én voltam a legutolsó vizsgázó,kb.fél négykor kerültem sorra. A felelés előtt rámjött a köhöghetnék(is),de megmentettek egy pohár vízzel és citromos cukorral.
Sztanticsné Tanárnő nagyon aranyos volt,húztam tételt(ekkora mázlim sem volt még sosem),szituációt,volt három interjúkérdés,és ennyi.Próbáltam megfékezni a hangomat,egészen jól csinálta,hogy nem remegett.A gyomromban a görcs is fokozatosan feloldódott,szerencsére nem is harácsoltam végig a felelést.
"that was the end of the exam."
Még egyszer, köszönöm.
Hosszú volt a nap,sokat vártunk,de szerencsére a kiégett humorral fűszerezett morgások miatt eltelt.
Kiosztották a bizonyítványokat.Az előrehozottak csak papírt kaptak.
A kézfogás közben aszongya az érettségi elnök : Olyan erős a markod,mint az angoltudásod!
Én néztem egy nagyot,a többiek nevettek.
Apa jött értem,nagyon aranyos volt,kaptam egy könyvet,este pezsgőztünk.
"ha ezért az egyért kapok pezsgőt,könyvet,akkor majd mit fogok a többiért?! (:
-na,hagyjálbékénréka!"

2 megjegyzés: