Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. augusztus 16., kedd

napuff

Néha nem is tudjuk, hogy mi fáj belül
Szívünkre bús bánat terül
Néha nem is tudjuk, hogy későre jár
Szívünk egy szerelmes szívre vár.

Én nem tudom, mit hoz a holnap,
Én nem tudom, mi lesz velem.
Én játéka lettem a sorsnak,
Mert céltalan az életem.

Holnap már messze jársz,
Másnak meséled,
Azt a sok szépet, szerelmesen.
Én nem tudom, mit hoz a holnap,
És ki tudja, mi lesz velem?


Na ,kedves mindenki, ez a kérdés. megoldókulcsom nincs,az a gond.
Egyébként oly nagy gáz nincs, szokásos visszacsúszásom a gödröcskémbe. A testem körvonalai már kirajzolódnak, felsejlenek, kicsit. puha, kicsit szúrós.
Elvackoltam. Oda.Ide. Heló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése