Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. augusztus 15., hétfő

Anglia

Elnézést utólag is, kicsit el vagyok maradva a mindennel.
Megérkeztem, visszajöttem, élveztem.
A fő és legnagyobb és...tehát a legjobb dolog Laura volt, végre istenesen együtt lehettünk.
Azután:
Mivel külföld, repülő, idegen nyelv, ésatöbbi.
Angliát szeretem. Erős túlzás, másodjára voltam, mindkétszer a szívemhez nőtt.
Izgalmas. De ha valaki még egyszer azt meri mondani,hogy az angolok hidegek és humortalanok (leszámítva az original angol humort) kiskanállal szúrom szíven.
Sokkal udvariasabbak, közlékenyebbek (sajnos) mint honfitársaink.
Szerintetek (körkérdés) : Melyik magyar buszsofőr (tisztelet a kivételnek) várja meg udvariasan, míg a lent hagyott csomagodat kipiszkálod a busz aljából / melyik magyar buszsofőr nem kap idegrohamot, ha le kell szállnod pisilni? Na?
Ugye.
Félre ne értsetek, most nem magasztalni akarom őket, nyilván, ott is nagy az Isten állatkertje. Csak na.
Voltunk egy napot Londonban, megnéztük amiket meg kell (!) nézni (tényleg kell) : London Eye; Westminster Abbey; St. James Park ; Piccadilly Circus ;Hyde Park; Buckingam Palace ;Big Ben.
Jó volt, szép volt, fotók fészbukon, tömeg volt.
A barátnő testvérééknél laktunk.
Pár fiú, eszementebbnél eszementebbek. Kockásra nevettem a hasam, komolyan.
Imádtam.
Volt Cambridge belváros, pláza, dizájner boltok, handmade market, angol kávé, londoni cottage pie, háromszög szendvics( függő lettem,tényleg) , cider, angolcsoki.
Vásárfia.


Tényleg nagyon-nagyon jó volt.
Hosszabb bejegyzés ,amolyan turista -elbeszélés is lesz, ha időt kapok.
Mondom, kicsit kiszaladtam.
Laura, köszönöm a meghívást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése