Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. május 21., péntek

tervek nyárra

Egy csomó ötletem van idénre,kíváncsi vagyok,hogy mennyi lesz belőle kipipálva.
Íme:
  • Ember és társadalomismeret etika érettségi+osztályozó (nem lenne hátrány ötösre megcsinálni)
  • Angol(minden mennyiségben,nyelvvizsgára,érettségi-javításra)
  • Német,mint olyan,jelenleg borzasztó,hogy mennyire nem tudok/tudunk semmit.
  • ennyit a tanulásról
  • 18.szülinapomra ajándékként:Négy lány--->Szilvásvárad;Bükk satöbbi
  • SZINezni sem ártana,bár az osztályozó a fesztivál valamelyik napjára esik(megoldjuk!)
  • Kapolcs(előzetes programokat olvastam....lehet,hogy nem is kell másra menni...mondjuk a SZINt vétek kihagyni,elvileg nagy lenne a társaság,nagyságrendekkel nagyobb,mint tavaly)
  • Munka(nem akarok anyáékra akaszkodni,lehúzni őket)
  • Csomó osztálytárssal beszéltük meg,hogy találkozunk.Elmegyünk egymáshoz, ilyenek.Ezt sem ártana betartani,nehezen viselném,ha nem látnám őket.
  • Sok program között egy kis otthoni láblógatás,kötelezők elolvasása,nemkötelezők olvasása,ésatöbbi.
  • Néminemű sport.Több mint múlt nyáron.

Nem várni a negyediket.Nem akarom,hogy negyedikesek legyünk,elballagjunk.

Ezzel viszont az a gond,hogy ha akarom,ha nem,úgyis ez lesz.Sejtettem én,csak nem tudtam!

(:

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése