Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. május 14., péntek

puff

Napuff.
Kiderült a TELC eredménye,megint nagyon ügyes voltam,csak a szóbeli sikerült.
Taps Bencének,neki megvan. (:
Remélem azért egyszer sikerül végre letudni az angolt.-kicsit elég már belőle.-
Bár,képen fogom magam vágni,mert én vállaltam.kész,mostantól erősokosügyesleszek...:)
A hét megint olyan eseménytelen volt.
Kedden a stégen partizott a banda.(na.ez spec.jóvolt.)
Órák,koli,fellépés Orosházán,Szentesen.(majd jönnek képek is,csak birtokba kell vennem őket)
Mocskos módon igénylem az alvást,tényleg.Igaz,hogy a héten mindig korábban keltem mint fél hét,de nagyjából 10-fél 11 felé már ágyban voltam.
öregszem?!
A következőkben próbálom magamat újra rendszerbe rakni,kicsit kiestem mostanában.Mindjárt itt a nyár-várom már nagyon.Mindenki megy mindenkihez,szerintem csak akkor leszek otthon,mikor munkából hazaesek...(hétköznapokon,én szegény szerencsétlen,elnyomott gyermek)
Kapolcs az idén hatalmas lesz,remélem egy kis SZINezés is belefér,nomeg majd Szilvásvárad a lánypajtásokkal..
Szeptembertől pedig végzősök vagyunk. (!!!???)
Remélem hétfőtől már lesz osztály-dsz is,már hiányzik nagyon.:)

Mondanék többet,de írói válság miatt sajnos nem.
Csók,
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése