Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. május 7., péntek

[érettségi után ]csendes a tűzvonal

Tegnap dél körül befejeztem az írásbelit.Végtelen elégedettséggel lecsaptam a tollat,aláírtam a papírokat,amiket az orrom alá dugtak,és kikopogtam a teremből.
Nem mondom,hogy röhögvbe írtam meg...
Az olvasott szövegértés nem volt fejbecsapós,meg lehetett oldani.A nyelvhelyesség,mint olyan...Sosem volt kedvencem az angol nyelvtan,ha itt tartunk,akkor a magyar sem.Megoldottam,kérdés mennyire helyesen.
Levél könnyen írható,az egyik egy 50-80 szavas hivatalos,a másik 100-120-as baráti volt.Rizsáztam,szótáraztam ésatöbbi.
A szóbeli majd júniusban lesz.Betekintés május elsején.
A nyelv vizsgáról sajnos még semmi hír.Érdekelne,hogy jelentkezzek-e a következőre,vagy sem.
Hétfőn délután ötkor ősbemutató:Egy szerelem három éjszakája
A héten pedig,azt hiszem szerdán,Orosházán adjuk elő...Ezt is megnézném kívülről.Benne játszani nem olyan,mint ...nem benne játszani....(bocsi,nézzétek el,péntek van)

Szokás szerint semmi érdekes nem történt csütörtök óta,mennék vissza Erdélybe.
Hatalmas viharokban volt részünk a héten,akkora égzengés volt csütörtök hajnalban,hogy komolyan fontolgattam,bebújok a szekrénybe,vagy hasonló kicsi-sötét helyre.Rettentően félős vagyok,szó szerint a saját árnyékomtól is képes lennék szívbajt kapni.Ez meg igazán nem használt az amúgy is feszült önmagamnak.Cifrásat átkozódtam is,persze halkan,Anna aludt.
Akinek bármi olyan gondolata támad,hogy esetleg meg szeretne ölni,nincs probléma,Hölgyeim és Uraim,sötétcsináló,és mennydörgéskészítő gépet vásárol,és holvoltholnem Réka,tálalva.


Mennyi szart tudok én összehordani a semmiről...
csók
[a zenét egyébként énekórán hallgattuk,pörögtünk,gondoltam megosztom Veletek.]
Jajj cica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése