Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. december 5., hétfő

Fittyfirtty tudósít

Jár egy alapos nyakon verés..Bocsi...

Kezdődik a várva-várt (nem) vizsgaidőszak,ma írtam egy vizsga zh-t, hétfőn kettő lesz, aztán szóbeli,stb,stb...
Már derengett előtte is, most aztán pláne: egy hisztigép leszek ezekben a hetekben. A legártalmatlanabb tanácsokat, mondatokat rosszul reagálom le,antiszociális vagyok....Ezeket persze igyekszem nem (nagyon) mutatni,de belül érzem már a feszültséget.
Nem nyakamra-járásnak gondolom én a tanácsokat, nem...Csak néha...nem is terhesnek mondanám,mert az talán sértő is. Gondoskodás ez,gondoskodni akarás.Nyilván, ez is a dolga többek közt...Persze. Az lenne a rossz,ha nem mondaná(k). És amiért nagy a köszönet:van választási lehetőségem.
Zárójelesen:választottam.
Biztosan pokoli lehet az,mikor a gyerek elköltözik otthonról. Még akkor is,ha hetente,két hetente otthon nyivákol kajáért. Én is tuti meg fogok zavarodni,ha utódom születik.
Csak...na.Más is volt "alig 20."
Leszek én idősebb is,nem nagy logika kell a kitalálásához...

Jobb lett volna,ha nem a vizsgák alatt köszön be. Talán igen. Egy könyvtárba penészedett csontváz viszont nem olyan tetszetős. Jól van ez így...

A nap híre:jól van az,akiért elég régóta aggódunk már. Ma túlesett mindenen, hamarosan újra otthon..


\o/
|
/\

Figyelitek,milyen über pálcikaembert rittyentettem ide nagy örömömben!

Egyébként:szép érzések vannak bennem raklap számra, amik oda-vissza közlekednek, és amitől kicsit tényleg tavasz van....
Yep!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése