Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. december 30., péntek

2011

Évértékelés.


Próbálkozom-próbálkoztam sorba rakni az eseményeket,a fontossági sorrendet elsőre kihúztam,a történések pillanatában volt mind a legfontosabb...

Azt hiszem a 2011-es évből tanultam eddig a legtöbbet. Persze,hiszen ekkor történtek velem a legnagyobb változások.
Minden téren.
Szentes terén: szalagot avattunk. teadélutánon mi énekeltük a búcsúdalt, gálán mi adtuk elő a végzős darabot,nem mustráztunk,helyette érettségiztünk,elballagtunk,volt bankett,Szanazug,volt Kapolcs, van azóta hébe-hóba kapcsolat a pajtásokkal. (a mélységről szó ne essék,változó az is.)

Városok terén: Voltam "szép szentesi gyerek",füttyre állt a szám,hiphopp, Szegeden lakom.
Iskola: Voltam HMG-s,"az ifjúságnak és a hazának",
felvételiztem színésznek,nem ment,talán jövőre, letten SZTE-s bölcsészlány, történelem szakos gólya.

Barátok: Jajaj...Volt szentesi bagázs, szépen lassan okosodva lefaragom a nem fontosakat,maradt nekem maroknyi kedves pajti,akiknek igenis a nyakába kell-lehet ugrani,ha végre "már a büdös életben milliomodjára" találkozunk. Lettek szegedi barátok, kialakult a kemény mag,lányok-fiúk vegyesen, gratulálok Vágner Réka,igen a drámain túl is van élet! De még milyen élet!

Érzelmek:
Volt ebben az évben is minden. Jó is,rossz is,vegyesen. Szerettem is ezeket, nem kellett volna,de mégis,mégsem. Talán. Csalódtam,megint löktek a feketeségbe,de jelentem élek,megint, itt vagyok,felkeltem, már nem is fáj. Tényleg nem fáj.
Az évet pedig zárom Vele, az újat kezdem Vele, akit még nem mutatok meg,de ígérem,fogok.
Aki miatt megint mosoly van,aki miatt megint nevetés van,aki miatt megint érzés van...
(zárójeles csupaszív)


Mindennapok: A rigolyáimat viszem a következő évre is, mert miért ne,amúgy sem tudom megmásítani önmagam.



Élmények:Olyan élményeim vannak,hogy csuda! Kimászhattam a határokon túlra, kultúrákkal ismerkedtem, családdal,barátnővel, az ország szépséges tájain is barangoltunk. Voltak bulik, beszélgetős,lelkizős esték, koncerteken sörborítás,anyuval "tudod,ez olyan lányos dolog" program(lábkörmöt _nem_ festettünk), apával,Bencével ment az ökörködés, vagy épp a komoly beszélgetések.Természetesen itt is voltak hullámvölgyek,de nézd,egyben vagyunk.



Szerencsés évet zárok. Ott vagyok,ahol lennem kell(azért mégis felvételi,a nyughatatlan....)azokkal,akikkel. Biztonságban, érzelmes puhaságban. Szerencsés vagyok,mert a családom olyan,amilyen,mert a barátaim vannak nekem,mert..izé..Ő, mert talán vezetni is megtanulok, mert tényleg fel lehet állni mindenből, mert tényleg jó itt ez a blog,hogy olvastok,és írtok,és vannak ezek a megerősítések,bátorítások,és kisblogoló becsületszavamra mondom,hogy nem hanyagolom el,eddig is segített,fog ezután is...

Szóval, szerettelek 2011, összességében jó hogy jöttél,köszönöm!

1 megjegyzés: