Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. április 17., vasárnap

salto mortale

Csók mindenkinek, innen Alsóseholnincsről. Még három nap, egy tavaszi szusszanás, megint három nap, és felkerül a magassarkú, a ballagós fekete-zöld kosztüm, a tarisznya, a virágok, a bájmosoly, és elballag a jány. Durva ez így, hirtelen. Holnap protokoll-tanári búcsúztató, kedden előadás. Zsúfolt napok jönnek, KIMI-s ballagás, szerenád. Apropo szerenád. Bőgni fogunk, azt tudom. De ennyire?! Az összes számunk kb. temetési induló, egynéhány vidám van csak. Jó, persze. Ne röhögjük el az egészet, de na. Nem meghalni megyünk. Legalábbis senki nem mondta, hogy az érettségi ennyire veszedelmes. Hála a Magasságosnak, hogy értettem a szóból, és megcsináltam az angolt és a választottat. Marad három írásbeli és kettő szóbeli. Így sokkal egyszerűbb, marad több idő. Vagy több idő marad. Megjött a behívóm is a Színművészetire, május 11, szerda, fél három. Most még nincs körömrágás, majd ott,akkor lesz. Gondolom én. Ja, és szerintem minimum hangom nem lesz, minden egyes fellépés, előadás, konferálás, vizsga előtt totálisan lebetegszem, alig tudok belőle kimászni. Biztos idegi alapon. Szerintem. Év végi öldöklés annyira nem észrevehető, írunk egy pár próbaérettségit, csurran-cseppen egy-egy dolgozat, utófelelés, de ennyi. Ja, nem. Rajzra (!!!!!) érettségi előtt két héttel sárga karikákat, piros karikákat, hideg-meleg színpárokat, lakástervet kell festeni. Minek, azt nem tudom. Sajnos, nem tudok rajzolni, egy sima kocka firkálása is hatalmas gondot okoz, nemhogy a festés. Képzelhetitek, milyen színvonalúak. Csak a tanárnéni kerekedő szeme, és a borzalomtól az asztalt verdeső álla a hangsúlyos. Az én munkáimnál. Kicsit kétbalkezes vagyok. Illetve az is. Várom a nyarat. Nagyon várom. Barátok, barátnők, túrázások (pont mint előző évben)a pajtásokkal-most azt hiszem Rám-szakadék lesz a célpont.-, nem lenne rossz megcsinálni a jogosítványt sem. Pláne, ha akad olyan oktató, aki beül mellém. Bár, harmadik sebességig még megy, apa néha kivisz vezetni. Tolatni annyira még nem tudok...Egyszer kapartam ki otthon a gyepet, leszaladtam a kocsibejáróról, apa pedig gyep-mániás. Azóta nem tolatok... Kedv kitörő (éppen most), holnap hétfő. De nem szegi kedvem, az utolsó hétfő. Mármint a gimiben. Vagyis nekünk. Negyedikeseknek. Na. Csak sikerül összehozni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése