Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. április 5., kedd

getek-gatok

Tréning és felvételi előkészítő után-hullafáradtan visszatántorogtam a koliba. Most nem úgy ment,ahogy szerettem volna. A tréning az feltöltött, az előkészítő ..értelem szerűen... József Attilával vigyázni kell.(Iszonyat) Kispajtás egy órával később lesokkolt,hogy 12 tanítási nap van még, és slusszpassz,ágyő "aranyélet". Más,életbevágó nincs(nem mintha szokott volna lenni van volt izé)szó szerint szöszmöszölök. (ide nekem a széphalmi birtok kulcsát,de rögtön!!) Tanulgatok,írogatok,énekelgetek,monológozok,élegetek,nevetgélek,sétálgatok,nézegetek. Getekgatok.Csak úgy. Azért,mostanában vannak széppillanatosgetekgatok is.Úgy értem, hogy nem tudom hogy értem. Izé. Bocsánat,eléggé zavaros, így piszkozatként is. Kár,hogy ennyire szeszélyes az idő. Nagyon kéne a napsütéses délután-ilyenkor,a tizenkettődé élőbbik fele kiköltözik a kollégium elé a szép,zöld gyepre, és tanul,vagy országvárosozik,vagy ceruzázik,esetleg rajzol, cigizik,málnaszörpözik, pennyscsipszezik,és röhög. Hatékonyság néha van,néha nincs. Ha nagyon megrugdossuk egymás hátsóját,akkor normálisan haladunk az anyaggal. Kisebb tanulókörök alakultak ki,van,aki irodalmat,van aki matekot magyaráz,én vagyok a töri felelős. (szegedszegedtöritöriléccilécci) Szóval,nem kell az eső. Az csak nyáron jó, koncertről hazastoppolva, bőrig-csontig elázva. Az úgy a jó,ilyenkor nem. Pár apróság visszakerült eredeti helyére, az eléggé rendszertelen,szabálytalan életembe. A súlyt már nem hiányolja a csuklóm, lóbálózik,hallom ha összecsendül a paddal, tányérral,bőrrel. (Ja,és megtaláltam a rég elveszett kék kontaktlencsémet is.) kackac. Csak az a baj,hogy hiába írom fel,hogy mit hová teszek,reménytelenül hagyom el a dolgaimat. Sosem találok semmit,pedig rendetlen nem vagyok.kapkodék.-kritika. Jó,ezt a pár napot kibírom,jön még kutyára úthenger... (derűsebb-a-szokottnál-mosoly,ajtó becsap,villany leolt,jóáccakát pajtások.) -rémes,hogy mennyire hat a hangulatomraa getés-gatás.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése