Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. szeptember 13., hétfő

hírösszefoglaló

Szokás szerint megkezdtem az őszi letaknyosodás meseszép folyamatát. Ritkán vagyok beteg,de akkor elég ügyesen valami kórosat szedek össze.
Tegnap este kezdődött,éreztem én már napközben is,hogy valami nincs rendben,de a rossz közérzetet a szombati ivászatnak(buli volt Apa cégénél) tudtam be.
A szokásos tünetek,kaparó torok,fájó fej(az a tipikus,amikor azt érzed,hogy lufi van az agyad helyén),rekedtség.
Aztán éjszaka jött a nemalvás és testvérei.
Most pedig bent a koliban.Gyúrok a délutáni főpróbára-pénteken előadás. Elég szarul venné ki magát,ha nulla hanggal nyekeregném,hogy " a dob pereg,a fegyveren virág" .
Szóval,addig nyelem a negrot,(éljen a kék!!!a feketét nem tudom megenni),és fújom a "sírószsepit".-az,amit csak kirángatni kell a dobozból. A lányok adták neki a nevet,szerintem is találó.

Írogatom a projektet,nem úgy haladok ahogy szeretném,de remélem meglesz azért. MEGHÁT!
Szokás szerint semmi tartalma a bejegyzésnek,de akik olvasnak, lassan-lassan megszokhatják.
:)
Szóval délután próba,kedden drámais részleg átadása,pénteken előadás. Addig meg tanulj!!!;tánc;gyógyulj!!!!;ökörködj!!
Csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése