Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. szeptember 29., szerda

hide yourself,and you'll be happy

Javítás az előzőhöz: október 18-án Píszezünk.
És nem fél tízkor,hanem fél egykor(mármint hajnali) száll fel a gép.

Időm nincs élni konkrétan,de azért mégis. Van is,nincs is.Hozott is,vitt is. Najó..Ezt nemhogy más nem érti,én sem.

Ez az 5 ssabban telik,mint egy év az öregek(elnézést kérek)-idősek otthonában.Tényleg borzalmas. Bár,a mai napom határozottan jól telt el.Tényleg. álom az álomban
Főként.
Ha valaki rád mosolyog,már a folyosó végéről az nagyon szép tud lenni. Tudtátok?
Ücsörögtem dupla szalapon,és egyszer csak belém vágott az isteni szikra,és alkottam.Aprócska kis szösszenetecske ,de szerintem nem lett rossz.Már,ha lehetek én ennyire bunkó-egoista.

Kedden volt az első Kesi-Szinis felkészítő,és hátegyistenkirály.

Továbbra sem szeretem BT-t és Babitsot.

Érettségivel a sehogy-nem-állok-és-kezdek-kétségbe-esni stádiumban vagyok.
Itt még várat magára az a bizonyos felkattanó villanykörte.


Szóval.Vagyok.Itt Szentesen.A hétből öt napot. És szeretem.Igaz,hogy néha tényleg nincs életem,meghalok kávé nélkül,és eghész nap száguldok mint egy kerge ciklon,azért szeretem.
Jó.Önvallomás vége,helóvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése