Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. augusztus 19., csütörtök

csak.csütörtök

Gondoltam megosztom már itt az online naplómban,hogy mi is történik,illetve nem történik velem a nyár utolsó hónapjában-heteiben.
Egyszer majd összegezni is fogok,Istenbizony.Csak nem most.Lusta vagyok,igen,lehetséges.
A tanulás-imitálást olyannyira magas fokon űzöm,hogy megijedek magamtól.Leülök én tanulni,megy is egy-két óráig,utána viszont helóvan ,hiába pihenek kicsit,iszok meg egy pohár vizet,vagy egy hordó kávét,nem segít.Keresni fogok magamnak egy tanulást segítő terapeutát,mert bajban leszek jövőre.Illetve az idén(is).
A napok egyébként eléggé összefolynak,valahová mindig rohanok/rohanunk, vagy éppen nem.
Az abszolút sztenderd program a nyerő.
Vagyis kurvára nem csinálok semmit.
Azon kívül,hogy lézengek,tényleg csak annyi,hogy tanulgatok,olvasok,kutyázok,kocsányon lógatom a szemeimet a gép előtt,várom a katonai szolgálatra behívó leveleket.
Jut eszembe,kaptam ajánlószelvényt én is.Hiába,öregszem. bölcspofátvág.
rájöttem,hogy szeretem az apró betűméretet. nyerő a szemüveg,próbáld ki!azzal én is jobban látom. :)

Rengeteget jár az agyam(néééé!neked olyan is van?! ) ezen az egészen...hiányzik.Nem fúj a szél.Nem viszi.Nem is kell,hogy vigye.
Kételkedni pedig felesleges.Általában kitartó vagyok. :)
Most pedig,kedveskedve Krisztának:
Csávan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése