Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. augusztus 2., hétfő

Bennem napenergia van.

Minden drámais életében szerintem az egyik legmeghatározóbb/legmaradandóbb élmény a Művészetek Völgye.
10 napig vagyunk oda,ott rakjuk össze az utcaszínházi darabot,amivel fellépünk a völgyfalvakban.
Az idei Kapolcs ütött...
A darab neve Peacemaker lett,az erőszak <--->béke témát taglalta.Kicsit nehezen indultunk be,sem kedv,sem jó idő nem volt. Szerencsére fordult egyet az a négyszögletű, fergeteges kis játékot rittyentettünk össze.
Szerintem.
Sikerünk volt,nem kicsi.
Tartós béke ; Új világ


Más:
Koncertek,előadások,impróestek,táncestek voltak dögivel.Ha az ember lánya/fia nem szeretné fájdítani a szívét érdemes kihajítani a programfüzetet a pi..kukába,mert jobb nem tudni milyen programok csúsznak össze.
Én sodródtam a tömeggel,amikre kifejezetten menni akartam(és mentem is):
Kiscsillag
Magna Cum Laude
Hobo
Momentán Színpad (kétszer!na,ez a profizmus kéremszépen)

Palya Bea pedig egy istenkirálycsászárnő,vagy én nem is tudom mi.

Írni lehetne ide rengeteget,de mégsem írom,mert egyrészt iszonyatosan sok lenne,másrészt ...mert csak.
Minden embernek legalább egyszer ki kell azt próbálni,hogy milyen 10 napon keresztül hideg vízben tusolni,reggeliért lemászni Petendre.Sírni azért,mert eltüntették a kukoricatáblát,torkod szakadtából üvölteni és táncolni nem gondolva arra,hogy holnap egy deka hangod nem lesz,és mocskos módon leszel lecseszve emiatt.Nézni az esőt,közben tudatában lenni annak,hogy az utolsó meleg ruhád van rajtad,ami egy háromnegyedes póló,mert ugye a fene gondolta,hogy szar idő lesz... Kötelező tréninget átaludni/vagynem.Fröccsöt inni 90 forintért,beénekelni együtt 119 másik hullafáradt emberrel.Tudatában lenni annak,hogy az énektanárod megkérte a kezedet,tehát mától menyasszony vagy,Réka!!! 10 centis szöcskét vadászni éjjel a sátorban,mert nem mersz aludni,félsz,hogy leharapja a fejed.Hajnalban mosolyogva mászni vissza a sátorba.Idegenekkel megismerkedni,tudják,hogy szentesi vagy.Próba közben hat takaróba bugyolálni magad,röhögni,hogy bizonyára csak neked van ekkora mázlid."van kajátok?;agyyáánekemis!;mikorlesz szünet?!; mennyünkmááá!;de szerintem együnk valamit,mert este kurvanagy gáz lesz gyerekek!; megfagyok!;kussojjatokmár,van aki aludna!!!; szerintem itassatok vele vizet!vagyne! ;eztnekemlányok?jahnne!;" Rájönni arra,hogy a kommersz ital hátránya az,hogy üt.Gyorsan.Hobo után bőrig ázni.Egyetlen kívánságod,hogy legyen a közelben Internet-hozzáférés.Felismerni azt,hogy nincs. Szitkozódni,mert ma este te vagy a vacsiosztó,és fél nyolckor indulni kell a koncertre. A nyakába ugrani a szüleidnek,mert kedvesek,és megnézik,hogy mit alkottatok Ti,drámaisok a táborban.
Jövőre indulás vissza,exes darabbal.

Mindig egy kicsit több leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése