Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 5., hétfő

*kiscsillag vagyok?!


Nem,határozottan nem vagyok kiscsillag. Sem semmilyen csillag.
De.Határozottan kiscsillag vagyok.Vagy nagycsillag.
Szerinted?
Van bennem is egy 40 vattos égő.Néha meg kell tekerni,mert rossz a mente,vagy kiégett,de van.

-------------------------------------------------------------------------------------

*jégből vagyok

*felolvadok
-------------------------------------------------------------------------------------

A hétvégén a rokonok szerint volt valami bajom,mert csendes voltam. Lehetséges,mostanában szótlanabb vagyok.(a kelleténél?)

*anya szerint sokat változtam.*bubi szerint is.
Passz.Nem lehetek örökké #hiperaktív #csupavigyor #fültőfülig #örökoptimista.
*de próbálkozom-néha nehéz.
kinek nem?:)
*büszke vagyok Anyára.régóta szívja az ördögpálcát.!!)-négy napja nem.*szeretemanyát*

Makacs vagyok.Türelmetlen vagyok.Néha negatív.Néha kedvetlen.Néha lusta.Nehezen felejtek.*és?
így vagyok én.pont:)

*"mert hiheted,hogy rossz amiben élsz.a vigyort keresd
az én arcomon.majd megosztom veled.""
csapó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése