Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 1., csütörtök

freakin' out

Elég érdekes volt március utolsó hete.
Hét elején tartotta bennem a lelket az,hogy csütörtökön délután jön értem haza,és szünet.pont
Igazából érdekfeszítő dolog nem történt,egész héten irodalmaztam,angoloztam,próbáltam és kiégtem. Teljesen.Nem tudom,hogy ez a tavaszi fáradtság-é,vagy valami más,vége lehetne már.
Furcsa módon viszont feltölt,hogy este,próba után még nincs sötét,lehet vidáman kolbászolni a koliba.
Lefáraszt viszont a rengeteg próba és szaladgálnivaló.Április második hetében (remélem) bemutatjuk a Radnótis darabot,épp ezért szinte minden nap gyakorlás van,fél öttől ájulásig("nemis" :D )
17-én telc(a retteget,bűvös szó).
Most pedig húsvét következik.
Most közlöm: nem szeretem a locsolókat!

Ha valaki(apáékon kívül) kölnis,szódás,vizes üveggel közeledik,kíméletlenül megrugdosom(emlékszem még a karate-edzésekre)és ledugom a torkán a tojást,nyuszit,kétszázast,mindegymit.
ennyit erről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése