Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 10., szombat

áprilistíz

Itthon.
Nyugodtan.
Furcsa kis csonka hét volt ez.
Érdekes dolog(megint)nem történt,nem váltottam meg a Világot,nem nyertem a lottón,nem mentettem meg senki életét,estébé. #még#
Ma reggel elmentem futni.Kellemesen hűvös idő volt,tetszett nagyon.Ellenben akkora szembe szelem volt,hogy haj.Azt hittem befúj az árokba.
Tegnap Apa megmutatta az új szentesi telepet,ahol dolgozik.Sokkal kisebb,mint a kecskeméti,de nyugodtabb.Jóval nyugodtabb.Majd kinövi magát.
Mindig mosolygok magamban,amikor először mutatnak be valakinek Apa munkahelyén.
(mint pl.nyáron,mikor dolgoztam)Először furcsán méregetnek-elveszi a piszok diák a munkalehetsőgét-nem szólnak hozzám,de mihelyst megkérdezik a nevem,és tudatosul a csöpp agyukban,hogy a Vágner Istvánnak(!!!) a lánya vagyok,rögtön megszeretnek.Mintha én befolyásolni tudnám (mondjuk)a fizetésük nagyságát. Hátnem.Nemisakarom.

Szóval vicces dolgok is vannak itt néha.
Other:anya még mindig ügyes.


A lányokkal rákattantunk(olyan buta szó:D )a Szex és Nyújorkra.
Néha,ha van időm belenézek,Anna szereti főként.
Nem is rossz,határozottan tetszik,van benne egy pár okos szólás...:)
Napersze,nem csak ezekért jó.:)

csókolom,
réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése