Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. június 24., péntek

Mellékesen semmi

Kacsint a nyár,de még hogy!
Hétfőn újra Szentes,angol,angol.
Holnap indulok a Nagyapámhoz.
Rég láttam.

Nyitva van az ablak, viharhoz készülődik, fúj a szél,de végre viharillatavan.
Képes lennék szerelmes lenni illatokba. Nem csak képes,az is vagyok. Szerelmes vagyok az illatokba,néhány hangba.
Szerelmes,aztán eshetek pofára.
Csitt.

Érdekes nincs, filozofálni nem akarok, lustulok.
Semmi bejegyzés,de így szerettek.
Beszéltem Eszterrel,aki azt mondta,hogy jó. Én mindig az Ő írásain bőgök,most épp fordítva történt. Kedves volt.

Augusztus legyen már,mehessek!
Szeptember lehessen már,egyetemezhessek!
Este legyen már,holnap legyen már!
Most jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése