Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. december 21., kedd

kedd van,holnap szerda

Igazából semmi értelmes.
Csak írok,mert így jobb. Nekem.
Olyan jó dolog,hogy meg tudom oldani mások problémáit. Csak a magamét nem.
Gondolom,ezzel más is van így.
Sőt,mindenki más így van ezzel,nem?
Kicsit furcsa,hogy itthon. Jó,persze,hogy az. Csak hiányzik az,hogy be vagyok táblázva.Hogy rohanok,időre,ritka az olyan,mikor nincs dolgom. Itthon pedig...Takarítunk,tanulok,persze. Picit céltalanabb.
De végre pihenhetek kicsit.Rám fért,fizikailag is,agyilag is.Lelkileg is(?!).
Csak beárnyékol,hogy összeszedtem valami fertőzést,vagy vírust,vagy nem tudom mit.Természetesen így a szünetre..Szokás szerint,már nem lepődök meg.
Száraz köhögés,hőemelkedés,rekedtség,fül-orrdugulás,mellkasi fájdalom.-most képzem át magam orvosnak...
És nem javul. Legalább hatféle gyógyszert kaptam,egyik sem szeret.Vagyis én nem őket.Vagy a köhögés. Vagy passz.
Nem ártana,ha gyógyulnék,tanulni sem tudok így normálisan,napjában negyvenszer szakadna szét a fejem.
Tételek készülgetnek,a két nyelvtant épp ma küldtem át Szuszunak.

Továbbra is marhaságokat(!)álmodom,és bömbölve hallgatom a zenét.
fejemben megint káosz,mert mitől lenne rend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése