Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. december 29., szerda

Ha dübörögve,hirtelen bezárul...

Lassan-lassan íródik bennem az éves összefoglaló.
Talán most le is írom,utána már nem lesz rá lehetőségem,2011-ben pedig már nem az igazi.
Lássuk.

Volt ebben az évben minden.Néhány dolgot szíves-örömest kiradíroznék belőle,de talán nem lenne okos dolog. A rosszak is részei az életemnek. (közhely köbön...)
Viszont volt benne rengeteg szép momentum is. Amiket (nyilvánvalóan) nem adnék semmiért. Ahogy mondani szokták, a világért se' !.

Repültem magasan, csúsztam az alagutakban is. Természetesen a kettő között is megfordultam.
Elértem a bűvös tizennyolcat,és rájöttem,hogy nem változik semmi.
Felfedeztem,hogy milyen hatalmas ajándék Szentes,és hamarosan jön egy új.
Félek. És mégsem. Ami fontos volt,azt magammal cipelem oda is.
Ugye?
Ugye.
Adtam is,kaptam is.
Adtam érzéseket,segítséget,tanácsot is. Adtam menedéket. Adtam nevetést.
Kaptam érzéseket,biztonságot,nevetéseket,új barátságokat, élményeket,dalokat.

Igazából nem váltottam meg a világot,nem mentettem meg egy falut a tűztől,vagy egy kutyát a forgószélből.
Még. (mosoly)
Saját énemnek volt fontos ez az év. Azért van a blog,hogy leírjam.: Rengeteget tanultam,rengeteget tanítottak nekem. Csapódtak elém a kérdések,válaszok,amiket meg kellett tanulnom helyesen leírni.Sorompók,gátak,amiket meg kell tanulnom átugrani. Ajtók nyíltak-nyílnak ki előttem,meg kell tanulnom belépni rajtuk.
Hellyel-közzel sikerülnek. Remélem.
Egyre erősebben-gyorsabban értékelőd(t)(n)ek át bennem az emberi kapcsolatok. Hogy kik az igazán fontosak,akikért érdemes hajnali kettőkor elrohanni, vagy fölkapni a hátamra,és menekülni. Néha saját magunk elől.
És kik azok,akikért nem.
Anya barátságát köszönöm.
Tanultam a szerelemről is. Jót is,rosszat is. Hagytak el,kicsit belehaltam,találtak meg, újra énekeltem.

Nevettettek meg.Nevettettem meg.Áztam el.Neveztek el.Neveztem el.Fütyültem.Táncoltam.Tapsoltam.Tapsoltak.Tanultam.Tanítottak.Nevettem.Sírtam.Csapkodtam.Simítottam.Öleltem.
Bántottam.Bántottak.Írtam.Néztem.Néztek.Láttam.Láttak.Szidtam.Szidtak.Hazudtam.Hazudtak.Segítettem.Segítettek
Cinkosom volt.Cinkosa voltam.Változtam.Változtattak.Felkavartam.Felkavartak.Sürgettem.Sürgettek.Sajnáltam.Sajnáltak
Megadtam magam.Megadták nekem.Dicsértek.Dicsértem.Szerettem.Szerettek.Éltem.



"Ezek fájnak. Ezek enyémek, szépek.
Ez voltam én. Valaki, aki készül,
Valaki, aki árván erre tévedt
S akinek útja végtelenbe mélyül..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése