Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2009. december 27., vasárnap

Tehetsz egy szivességet kicsikém...

Most úgy háton csapnék valakit.Persze nem gratuláció céljából.
Egyik kedves ismerősömmel folytattam eszmecserét,mikor rámklikkelt egy -minden évben beszélünk egyszer,de nagyon jó barik vagyunk- típusú kevésbé kedvelt plastichero "barát"nőm.
Assszongya:
-Szia Rékuci,boldogot utólagosan.Miujs arra feléd messzibe'?
-Szia(...)!Neked is.Semmi különös,molyolgatok.
-Mit kaptál karácsonyra? Én(elkezdte sorolni, rózsaszín bolyhos fülmelegítő,lábmelegítő és hasonló olyan dolgok,amik nekem is feltétlenül kellenének...)
-Én ruhákat,laptopot,könyveket,plüssmacit,csokit,tollat.
-:O laptopot!!!!!!!!!Ugye csak játszod az agyad?(és ezt komolyan...)
-Nem.Miért játszanám?!
-Mekkora kulákok vagytok...Laptop karácsonyra...Bazdmeg.Durva.Tudod kezelni,meg ilyenek?
-Kedves vagy.Más egyéb jelző?Vagy akár itt is hagyhatlak?
És ezzel kiléptem.
Anyád...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése