Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. szeptember 11., vasárnap

az óra ketyeg

Régen nem jelentkeztem, volt már annak ezer éve, elnézést, el vagyok veszve, tudom én.
Megtörtént a beköltözésem Szeged városába, az első héten is túl vagyok, öregebb lettem megint, tizenkilenc, jaj, olyan sok...
Végre.
Nagyon szeretem ezt az egészet, érdekes órák, érdekes emberek, rengeteg élmény.
Lassan megtanulok közlekedni is. Lassan.
Van latinom, van néptáncom, van járványtanom, van Mo. a tizenegyedik században, van kereszténység és pápaságom, van közgyűjteményi ismeretem, van könyvtárismeretem, an filozófiatörténetem. Többek közt.
Érdekesek,tényleg azok. Meg tanulósak is, de ez van, ezt kell szeretni.
Már látszik, hogy klasszisokkal bonyolultabb lesz, mint a gimi.
Drága Szentes.
Most is hiányzik, persze, szerettem a légkört, a sulit, az embereket, a várost...
De...
Nagyon jó lakótársaim vannak, egy kedves szobatárs, kedves lakótárs, jó barátnő ,kedves fiú.
Lassan be is rendezem a szoba rám eső részét, még otthonosabb.
Anyuék azért hiányoznak.
Csütörtökön megyek haza.


Majd lesz még bővebb is, másabb is.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése